مخصوص خواننده سرگرمی تصویر ترکیه

مخصوص: خواننده سرگرمی تصویر ترکیه سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مسئولان اجازه ندهند عده‌ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند / امام‌ جمعه قزوین

    امام‌جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در کشور ما یک مفسد اقتصادی ۲ تن سکه خریداری کرده و احتکار می‌کند تا نبض اقتصاد جامعه ما را در دستان خود بگیرد و تعیین

    مسئولان اجازه ندهند عده‌ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند / امام‌ جمعه قزوین

    امام جمعه قزوین: مسئولان اجازه ندهند عده ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند

    عبارات مهم : جمعیت

    امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: در کشور ما یک مفسد اقتصادی ۲ تن سکه خریداری کرده و احتکار می کند تا نبض اقتصاد جامعه ما را در دستان خود بگیرد و تعیین کننده معیشت مردم و قیمت کالاها در کشور باشد، در این فضا باید از مدیران مطالبه کرد که چطور فضا را به این اندازه رها کرده اند که عده ای بدهید گونه سوءاستفاده کنند.

    به گزارش ایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید آن هایی که علیه مؤمنان فتنه می کنند و کاری می کنند که آن ها دچار استرس و اضطراب شوند، سرانجام بدی در انتظارشان خواهد بود.

    مسئولان اجازه ندهند عده‌ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند / امام‌ جمعه قزوین

    آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه این عنوان باید مورد توجه همه آحاد جامعه و مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر مسئولی امانت دار اموال مردم نباشد، مسئولیتی را بر عهده بگیرد که تخصص مورد نیاز را ندارد، انگیزه خدمت در او وجود ندارد و خیری از او به مردم نمی رسد، کارها فلج می شود، مردم گرفتار می شوند، شغلی ایجاد نمی شود، پرسشها بیکاری حل نمی شود، تناوب صنعت و تولید به گردش درنمی آید و درنهایت چنین مسئولی در قیامت نمی تواند پاسخگو باشد.

    خطیب جمعه قزوین ابراز کرد: اگر چنین مسئولانی با ناآگاهی چنین رفتارهایی را مرتکب می شوند ان شاءالله سریعتر آگاهی مورد نیاز را پیدا کنند ولی اگر آگاهانه چنین رفتارهایی را مرتکب می شوند و خسارت های زیادی را به مردم و کشور وارد می کنند گرفتار آتش خشم الهی خواهند شد.

    امام‌جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در کشور ما یک مفسد اقتصادی ۲ تن سکه خریداری کرده و احتکار می‌کند تا نبض اقتصاد جامعه ما را در دستان خود بگیرد و تعیین

    وی تأکید کرد: نباید عده ای به خاطر پاک دستی مجازات، منزوی و برکنار شوند ولی عده ای دیگر به علت همدستی با متخلفان و یا سکوت در برابر تخلفات تشویق شوند و موردحمایت قرار بگیرند. پرسشها معیشت، گرانی و گرفتاری های جامعه ما به این پرسشها مربوط است و نباید فکر کنیم که همه پرسشها به دشمن برمی گردد چراکه اگر چنین معضلاتی در کشور وجود نداشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    امام جمعه قزوین افزود: در کشور ما یک مفسد اقتصادی ۲ تن سکه خریداری کرده و احتکار می کند تا نبض اقتصاد جامعه ما را در دستان خود بگیرد و تعیین کننده معیشت مردم و قیمت کالاها در کشور باشد، در این فضا باید از مدیران مطالبه کرد که چطور فضا را به این اندازه رها کرده اند که عده ای بدهید گونه سوءاستفاده کنند.

    وی ادامه داد: اگر چشمان مدیران جامعه ما نمی بیند چشمان خود را معالجه کنند و اگر برابر دیدگان آن ها این تخلفات رخ می دهد قلب بیمار و مریض خود را درمان کنند و به داد مردم برسند تا پرسشها اقتصادی کشور حل شود.

    مسئولان اجازه ندهند عده‌ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند / امام‌ جمعه قزوین

    خطیب جمعه قزوین اذعان کرد: در این اوضاع حساس کشور فردی متخلف و محتکر بتواند بدهید گونه با آینده اقتصادی ملت ما بازی کند نشان دهنده منشأ گرفتاری های ماست، در این اوضاع گلایه از بیکاری و عدم تولید و کارخانه های ورشکسته امری بی فایده هست، اگر این اوضاع ادامه یابد مدیران نالایق را با پرونده های مفاسد آن ها به مردم استان معرفی می کنیم.

    از موضع گیری جدی مدیر جمهور در برابر غرب حمایت می کنیم

    آیت الله عابدینی با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ابراز کرد: این امام بزرگوار فرمودند: «هرکسی دوستی های خود را بر اساس رضای الهی تنظیم کند و دشمنی هایش را نیز بر اساس رضای خدا قرار دهد و همه اقداماتش جهت رضای الهی باشد این فرد دارای ایمان کامل است»، این نشانه های مؤمن واقعی است که ما در جامعه خود به این عملکرد محتاج هستیم.

    امام‌جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در کشور ما یک مفسد اقتصادی ۲ تن سکه خریداری کرده و احتکار می‌کند تا نبض اقتصاد جامعه ما را در دستان خود بگیرد و تعیین

    نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: کشف کودتای نوژه را فراموش نخواهیم کرد که این اتفاق تاریخی جزو معجزات الهی بود که لو رفت و عمق دشمنی آمریکایی ها جهت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی بار دیگر مشخص شد.

    وی با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: آینده نگری کارشناسان این است که اگر جهت زیاد کردن جمعیت کاری نکنیم و جامعه را رها کنیم در سالیان بعد جمعیت ما به یک سوم کم کردن پیدا می کند و از جمعیت باقی مانده ۴۷ درصد بالای ۶۰ سال خواهند داشت، بنابراین از امروز باید به فکر مدیریت این شرایط باشیم.

    مسئولان اجازه ندهند عده‌ای با احتکار سکه و ارز نبض اقتصاد را به دست بگیرند / امام‌ جمعه قزوین

    امام جمعه قزوین با اشاره به مناسبت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و به شهادت رساندن جمعیت زیادی در این مسجد، عامل نام گذاری این ایام در تقویم تاریخی کشورمان به هفته عفاف و حجاب شد، حجاب فقط یک پوشش سطحی و چندتکه پارچه نیست بلکه حجاب نماد و نشان استقلال، آزادگی و فرهنگ متعالی و عفاف و منش انسانی است.

    آیت الله عابدینی اضافه کرد: امروز در کشورهای مدعی دموکراسی و جامعه غربی به حجاب شهروندان خود حساسیت نشان می دهند و این عنوان نشان می دهد که حجاب پرچم عزت و استقلال اسلام است که غربی ها توان تحمل آن را ندارند.

    وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) می فرمایند جهالت است اگر ما تصور کنیم امریکا یک قدم به نفع ما برمی دارد، تصریح کرد: مدیر جمهور محترم در بیانات اخیر خود موضع گیری جدی نسبت به غرب داشت و ما هم از این سخنان حمایت می کنیم و هم گلایه خود را مطرح می کنیم که آقای مدیر جمهور آیا شما درگذشته از این قدرت کلام و صراحت بیان خود در برابر امریکا استفاده نکردید و کشور ما چندین سال دچار آسیب شد، ولی در همین ایام هم از سخنان براق و قاطع شما تقدیر می کنیم و امیدواریم مواضع شما ادامه داشته باشد.

    خطیب جمعه قزوین تأکید کرد: سخنان قاطع آقای روحانی در برابر امریکا، اروپایی ها و مواضع وی در برابر رژیم صهیونیستی بسیار عالی بود و اگر این سخنان از چندین سال پیش خطاب به آن ها بیان شده است بود امروز ما در حوزه اقتصادی و اقتدار بین المللی در شرایط بهتری قرار داشتیم.

    نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امیدواریم خدای متعال ما را در همه حوزه ها در فضای تقوای الهی قرار دهد و توفیق منش و واکنش‌ها اسلامی را به همه ما عنایت کند.

    واژه های کلیدی: جمعیت | قزوین | اقتصادی | مدیران جامعه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار